Welcome, visitor! [ Login

 

Yolunuz Başkente Düşerse

  • Street: Ankara
  • City: Ankara
  • Country: Turkey
  • Listed: 19 Aralık 2017 07:03
  • Expires: This ad has expired
ankara escort
ankara escort

Description

Merhaba beyler nasılsınız bakalım, umarım iyisinizdir çünkü ben çok iyiyim ve keyfimi kaçırmanızı istemiyorum akıllı olun. Ankara escort bayan‘dan dün çok güzel bir haber aldım ondan böyle keyifliyim. Semtte takılıyorum telefon çaldı tanımadığım bir numara arıyor, ulan bu kim acaba triplerine hiç girmeden açtım telefonu alo dedim çünkü kafa rahat anlıyor musun sağa sola bankalara kankalara borç yok anasını satayım. Neyse açtım telefonu konuşmaya başladık yanımda da iki tane ajan var semtten, hızlı çocuklar. Bunlar bana kitlendi bakıyorlar kim lan o diyorlar, göz kırpıyorum kapatınca söylerim diye. Yaklaşık dört dakika falan konuştuk sonra kapadım, çocuklar merakta tabi olum anlatsana kimdi o ne konuştunuz niye bu kadar sevindin falan. Ankara Escort güzel olay yalnız. Ben de uyuzluk yapacağım ya söylemiyorum can çekiştiriyorum kamillere, en son biri yakama yapıştı oğlum söyle artık delirtme adamı aklını alırım falan diye. Ama bende yine tık yok, çünkü bana vurmayacağını biliyorum kafam rahat. Biz böyle yaka paça epeyce yol aldık moruk, ama bizim elemanı bir gör kafayı yersin gülmekten, şahsen ben yarım saat güldüm. Diğeri buna göre daha sakin tabi, çünkü adam tanıyor beni. Neyse abi biz bu model yürümeye devam ederken okul yolunda bizim elemanın dedesine denk geldik, bu sordu dede hayırdır sen burada napıyosun diye, dedesi de durur mu yapıştırdı cevabı, sana ne lan hata ürünümün hatalı ürünü dedi buna. Biz diğer arkadaşla başladık gülmeye, dede bize göz kırpıyor nasıl laf koydum ama dermiş gibi, bizimkinde hala tık yok, lavuğun jeton kırk saniye sonra düştü. Ankara Escort da kaldı aklı galiba. Bu arada jeton demişken aklıma atari salonları geldi efkarlandım bak. Bütün paramızı o salonlarda harcardık be, az dayak yemedik anamızdan babamızdan, hep öyle derler ben hiç dayak yemedim aslında atari salonuna gidiyorum diye. Neden yemedim çünkü ankara üniversiteli escort olan şahsımın dersleri iyiydi, kızmıyorlardı. Bir de gidip anlatıyordum anneme bugün yine tek jetonla bitirdim falan diye. Beyler bu arada arayan abimdi lan arkadaşından aramış yemek hazır hadi eve gel dedi.

No Tags

690 total views, 1 today

  

Listing ID: 225a38abaa28ceb

Leave a Reply