Hoşgeldiniz ziyaretçi! [ Giriş yap

 

VIP Tadında Ankara Escort Rüya

  • İlan Tarihi: 27 Kasım 2022 09:13
  • İlan Bitiş: Bu ilanin süresi doldu
VIP Tadında Ankara Escort Rüya
VIP Tadında Ankara Escort RüyaVIP Tadında Ankara Escort Rüya

Her zaman kaliteli bir Ankara escort hizmeti almak sizler için farklı bir deneyim olacak. Sıradan bayanlardan bıkan beyler için sektörün en iyilerinden birisi olarak aramanızı bekliyorum.

Benim adım Ankara escort Rüya. Güzel, bakımlı, seksi ve aynı zamanda kaliteli bir kadınım. 1,78 boyundayım ve 55 kiloyum. Ayrıca sadece 24 yaşında olduğumu hemen ifade etmem lazım. İşte bu özelliklerim sayesinde beylerin rüyalarını süsleyebilecek güzellikte bir kadınım. Benim gibi harika bir kadının koynuna girebilmek için VIP özelliklere sahip olmanız lazım.

VIP Kadın Olarak Özel Beylere Hizmet Veririm

Her zaman Ankara escort olarak sadece özel olan beylere evet derim. Ben genç, bakımlı, üniversite mezunu olan bir kadınım. Sporumu yapar ve yemeklerimi her daim en pahalı restoranlarda yerim. Bunun yanı sıra Türkçe konuşma konusunda özel eğitim aldım. Bundan dolayı benimle beraberlik yaşamak isteyen beylerin işte bu özelliklerimi göz önünde bulundurması lazım. Ancak kaliteli, VIP ve kibar olan erkeklerin altına yatarım. Bu kuralım hiçbir zaman farklılık göstermez.

Her Zaman Kurallarım Vardır

Belli başlı kurallarım söz konusudur. Bunların arasında anal seksin olmaması ilk sırada gelir. Zaten hem kadınların hem de beylerin bundan ne anladıklarımı merak ediyorum. Çok acı veren bir şey. Bu yüzden hiçbir şekilde anal beraberlikler sunmam. Bunun yanı sıra kondom kullanımı ön koşuldur. Birçok farklı hastalığa karşı önlem almam lazım. Bence siz de aynı kafada olun. Zaten kondomu reddeden kişilere hiçbir şekilde randevu filan vermediğimi bilmeniz lazım. Bunu unutmayın.

Ancak Yıldızlı Otellerde Görüşmek Mümkündür

Ankara escort olarak her yere gelmem. Zaten klas, bakımlı ve aynı zamanda güzel bir bayan olduğumdan sadece yıldızlı olan otellere geliyorum. Zaten kent içinde bunun farklı birçok örneği mevcuttur. Bundan dolayı seçim yapmak sizin adınıza zor olmaz. Konforlu, güvenli olması şarttır. Kısa süreli beraberliklerim söz konusu olmadığından mutlaka gecelik için buraları tercih ederim. Özellikle unutmamanız gereken daha farklı bir detay ise otel ücretinin size ait olmasıdır.

Etiket yok

1465 gösterim, 3 gün

  

İlan ID: 5316376175bc2a99

Bir Cevap Bırakın